Menü Bezárás

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01700

PROJEKT CÍME

  •          A kedvezményezett neve: XCOPY Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
  •          A projekt címe: Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások bevezetése az Xcopy Kft. életében
  •          Vissza nem térítendő támogatás összege: 16 926 600 Ft
  •          A konstrukció keretében igényelt kölcsön összege: 21 158 250 Ft
  •          A támogatás mértéke: 40 %
  •          A projekt tartalmának bemutatása:

A bevezetésre kerülő komplex IT rendszer nagyban segíti a cégnél előállított és az ezekhez kapcsolódó szolgáltatások minőségének javítását. A rendszerrel szemben megfogalmazott legfontosabb elvárás, hogy képes legyen a projekthez kapcsolódó minőségbiztosítási, dokumentálási és projektkommunikációs feladatokat gördülékenyen kiszolgálni, a már lezárt projektek adataihoz pedig gyors hozzáférést biztosítani. A bevezetésre kerülő rendszer a társaság valamennyi alkalmazottját és ügyviteli egységét érinti.

A rendszer bevezetésének előnyeit az alábbiakban foglaljuk össze: A vevői/szállítói igényekre gyorsabban válaszolhatunk. A válaszidőt csökkenti, hogy valamennyi információ egy gyors hozzáférésű közös rendszerben található, és, hogy az információk rövidebb idő alatt kinyerhetők. A folyamatok nyomon követhetők és minden lépésben elektronikusan dokumentáltak. Partnereinkkel gyorsabb, pontosabb kapcsolattartást, átláthatóbb és gyorsabb kommunikációt alakítsunk ki. A rendelkezésre álló kapacitásokat több, és jobb minőségű termék előállítására, illetve a szállítási határidők csökkentésére tudjuk fordítani. Mindezt úgy, hogy közben a társaság meg tud felelni az elmúlt években megnövekedett dokumentálási, adatszolgáltatási kötelezettségeinek. A rendszer támogatja a papír alapú dokumentálás visszaszorítását, mely már rövid távon is a működési költségek csökkenéséhez vezet, illetve környezetvédelmi szempontból is hangsúlyos kérdés.

A fejlesztés eredményeként komplex vállalatirányítási rendszert fogjuk illeszteni. A fejlesztés 9 funkcionális területet fog érinteni, ezek a következők: On-Premise (8 db):Vállalati CRM, értékesítés; Táv és csoportmunka támogatás; Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow); Funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás; Elektronikus iratkezelési megoldás; Kontrolling és döntéstámogatás; Beszerzési, logisztikai terület; Pénzügyi, számviteli terület; Továbbá Felhő-alapú (cloud) szoftver (1 db célterület): Szolgáltatásmenedzsment.

  •          A projekt befejezési dátuma: 2023.03.30.
  •          A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01700